Issas.nu - Tjejrappare & låtskrivare

Jag minns för ett tag sedan så klickade jag in på en tjejs blogg. Skumläste runt och lyssnade på hennes låtar. Hon sjunger och rappar otroligt bra. Jag gick nyss in på hennes blogg igen och läste efter att hon skrivit ett glad alla hjärtans dag kommentar. Där läste jag en massa otroligt jobbiga grejer, snyftade där ett tag. Tycker ni alla kan ta er en sväng in på hennes blogg och läsa. Känner henne inte men hon verkar otroligt snäll och underbar, dessutom är hon väldigt fin! Ni kan även lyssna på hennes skiva "Detta är jag" på spotify. Värt klicket till hennes blogg! & jag hoppas du mår bättre snart!
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0